Kallt, men bra dag :)

Har precis kommit hem efter att ha varit och hejjat på Maria och Piri när de gjorde sin debut i klass3 lydnad. Båda gjorde verkligen ett jätte fint arbete som helhet som räckte till ett andra pris och en delad tredje placering. Och nästa gång, när matte inte är lika nervös och med turen på eran sida kommer ett första pris inte vara några problem alls!

Annars så har dagen varit helt okej idag, faktiskt väldigt bra! Inga jobbiga tankar alls, eller jag har iaf inte plågats av dem.. Har lyckats fått i mig både lite frukost och nu har jag ätit soppa och knäckemacka, behövde verkligen få upp värmen på det sättet!

Nu ska jag och Grizzlan resa vidare mot Uppsala för att åka tåg tidigt imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0