Heldag i Uppsala

Idag har Grizzlan och jag spenderat en heldag i Uppsala!

Men dagen började med en sovmorgon, som vi verkligen behövde! Sen blev det till att gå en långpromenad med vovven, 5km snabb gång, till bussen.

Sen gjorde vi lite ärenden i stan, innan vi begav oss till Uppsala Hundsim! De hade öppethus, så då måste man ju passa på att miljöträna lite bland andra hundar och människor. Och jag måste säga att jag är otroligt glad över att Grizzlan överraskade mig, genom att inte bry sig om alla hundar och människor överhuvudtaget!

Hon fick även träna på deras Vibbplata, ni kan läsa mera om den träningen på deras hemsida http://www.uppsalahundsim.se/ För mig som tränar och tävlar aktivt med Grizzly är det otroligt viktigt att se till hon är i topp trim och att förebygga skador så mycket som möjligt!

För mig är det ovärdeligt att ha möjlighet att få träna min hund på Uppsala Hundsim, med otroligt trevlig och duktig personal! Kan starkt rekomendera att gå till dem!

Fick även simträna deras hundar, var ju på praktik där för ett år sen och en av mina huvuduppgifter var just att träna deras hundar! Så otroligt roligt är det, verkligen ett av mina drömjobb! Trivs och mår alltid så bra när jag är där :)

Så nu är både jag och Grizzlan väldigt trötta och glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0