Kaninerna <3

Nu är jag och Grizzlan tillbaka till skolan och Småland :) Tyvärr var vi tvungna och lämna kaninerna i Uppsala, tyckte inte att de skulle behöva åka fram och tillbaka så mycket.. Ska ju vara i Uppsala på jullovet och praktiken direkt efter, om drygt en månad, så då kunde de lika gärna stanna hemma och ha det mysigt där och slippa stressen.

Men allt har gått hur bra som helst med dem! De är så otroligt mysigt med dem, saknar de som bara den!!! Sån otrolig känsla att få mysa, hålla och dem. Jag blir så lugn när jag umgås med den, just för att de sprider sådan lugn till mig, precis som jag behöver!

Grizzly betyder ju massor för mig, men det är inte alltid hon är lugn som ni vet :p Men det finns ingen som kan ersätta henne, hon är ju den andra delen av mig!!!

Men det är ganska skönt att växla lite mellan dem :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0