Duktiga tåghundar <3

Dagen har varit fullspäckad med massor med aktiviteter, så tid för datorn har inte funnits på kartan ;)

Men nu är vi iaf "hemma" i uppsala, känns skönt och ha landad och kommit fram, men jag gillar hellre Småland. Har länge funderat på vad det är som jag gillar så mycket med småland, om man jänför med Uppsala. Har inte kommit fram till vad riktigt, men det är nog helheten som jag gillar så otroligt mycket, inte bara en liten del som gör så mycket..

Hundarna var otroligt duktiga denna ttågresan igen <3 Jätte snälla när man byter tåg, då går dom snällt vid sidan och bryr sig inte om något. När vi väl kommer på tågen så går dom och lägger sig och sover sen resten av resan. Fick massor med beröm och uppmuntrande ord för att jag hade så lydiga hundar :) Och då måste man ju passa på att skryta lite extra om det :p

Så just nu sitter jag och ler när jag kollar på hundarna som sover sött i soffan brevid mej, de e såna otroligt underbara hundar och som verkligen gör livet så otroligt mycket bättre! Förstår inte människor som inte har några djur överhuvudtaget runt sig...

Men samtidigt så skrattar jag lite inom mej, de är ju riktiga monster som farr runt i skogen egentligen :p Men har en viss förmåga att sköta sig när det verkligen gäller ;)

Nu ska jag svara på lite mejl om mitt projektarbete, sen sova!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0