En tråkig helg, enligt Grizzly

Sitter just nu men Grizzlan på tåget, efter många om och men.. Har det någon gång strulat så här mycket med mina resor? Fel tåg, SJ som gör fel, strul med boende, desperat och massor med annat. Men på något sätt så löst det sig iaf :)

Enligt Grizzly så har det varit en otroligt tråkig helg! Styrelseutbildningen var väldigt intensiv och dagarna långa, så mycket hundträning har det absolut inte blivit.. Men hon har iaf fått sina morgonpromenader, så helt bortglömd blev hon ju inte :p

Ska nog skriva lite mera om styrelseutbildningen senare, just nu är jag helt slut i huvudet. Och det beror på att det har variit en jobbig hel och jag inte fått sovit mycket, inte för att jag inte ätit. För man kan faktiskt ha neråt dagar också ;)

Men önskar att Grizzlan kunde ge mig av hennes energi, då hon har alldeles för mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0