Lugn kväll

Förrutom trimning av Jacke så har det absolut inte hänt någonting idag! Mer än vanliga promenader såklart..

Krafterna har varit som bort blåsta, fattar inte vad det är med mej ibland! Idag så snurrade hela huvudet och jag kände mig jätte dålig... Hoppas verkligen inte det håller i sig till imorgon, då vi ska åka hemåt igen och då måste jag ha lite energi iaf.

Så det bästa vore om jag hade massor med energi och hundarna minimalt :p Risken är dock otroligt liten, men ett par långa prmenader blir det nog allt!

Nu ska jag ut med vovvarna en sista sväng och sen blir det till att plugga lite innan jag släcker ner.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag förstår verkligen inte varför du inte söker hjälp för din anorexi, du kan fråga vem som helst och alla kan med all säkerhet säga att du lider av den sjukdomen.

jag är också ganska säker på att du kommer att förneka det redan självklara.

men istället för att skriva en jävla massa om hur dåligt du mår på facebook så borde du prata med en psykolog, för du mår ju uppenbarligen skit dåligt mest hela tiden. å jag antar att det inte är någonn liiten höstdepression du lider av.

så snälla du, för allas skull. sluta förneka och sök hjälp, för det finns hjälp att få.

tro mig, ingen männsiak borde få lida av den sjukdomen och du borde slippa må så dåligt som du hela tiden skriver att du gör.

2010-10-14 @ 20:59:53
Postat av: Johanna

Så jävla risigt att skriva en sån kommentar, vem fan e du som inte ens kan skriva ditt namn? tycker så sjukt synd om folk som inte kan stå för vad dom tycker. Då är de ju du som inte mår bra. Stackars tragiska människa...

2010-10-19 @ 09:26:56
URL: http://krydderi.wordpress.com/
Postat av: Mimmmmí

håller med Johanna, vem skriver sånna dumma kommentarer!???!

Försök att inte bry dig om den ytliga personen Hanna. Jag vet att det är svårt, men försök att inte ta åt dig. Den anonyma personen är inte värd det alls!

2010-10-20 @ 21:40:33
URL: http://laekenois.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0