Trötta vovvar <3

Äntligen är jag tillbaka på skolan efter att ha åkt tåg 11.00-17.00!

Resan gick verkligen överförväntan, hundarna sköte sig märkligt bra :S Sov snällt vid fötterna på mig hela tiden och brydde sig inte om någon eller något. Eller okej, det var en idiot som släppte fram sin hund till mina hundar utan att fråga om lov överhuvudtaget :@ blir så fruktansvärt arg på sånt!! Så mina hundar sa att de inte ville ha något med saken att göra, vilket de har all rätt i världen att få göra!

Ända gången det blir lite kaos är ju när vi ska på och av, men det kan man ju nästan förvänta sig.. Med packning, ivriga hundar och en matte som stressar upp sig är det ju upplagt för katastrof :p

Men trotts att de tog de lugnt och sov för det mesta så blir man ju ändå helt slut säger dom ;) Så nu ligger de och sover gott i varsin del av rummet, så otroligt söta är det <3

Önskar att även jag kunde göra de sällskap, men det känns som om det är lite för tidigt för det.. Har endel plugg och annat som jag behöver göra, men det ska verkligen bli en tidig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0