Uppsala hundsim

Blev ganska så mycket kaos igår på kvällen och var helt slutkörd, däför inget inlägg.

Men vi var iaf och hälsade på våra vänner på Uppsala hundsim, så det blev en mycket trevlig eftermiddag med fika och massor med prat och fika.

Hade som sakt min praktik där för ett år sen, vilket jag trivdes otroligt bra på och det var nog den bästa praktiken jag vart på! Sen dess så har jag umgås och haft bra kontakt med Gith och Maria, via FB och hälsat på. Och man känner sig otroligt välkommen varje gång man kommer dit!

Nu är de även så snälla så att vi kommer att bli sponsrade av dom! Så fram över så ska Grizzlan få komma och simma i deras hundpool och träna upp smidigheten med hjälp av vibbträning! Det är vi jätte glada pch tacksamma över!

Att förebygga skador genom friskvård anser jag är otroligt viktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0