Mål för 2011

Har haft fullt upp hela dagen, så var nära att jag glömde att skriva ett inlägg om våra mål för 2011. Förra året hade jag inga må och de mål jag har i år kanske inte är som alla andras... För jag har valt att bara välja sånt som jag vet att jag kan och även strunta i allt som har med landslag och cuper att göra.. Varför? Jo för att jag vet att jag inte klarar av det!
Krav som är att man måste hamna högt i en resultatlista eller liknande tar bara bort glädjen i det man gör, enligt mig. Och jag måste få känna att jag kan klara av min mål, annars hamnar jag lätt i tankar som tyder på att allt istället är omöjligt...

Freestyle och HtM:

Vi ska tävla off. i Danmark minst en gång! Vilket redan är på planeringsstadiet.

Få G att bli SE(freestyle)CH! förkortas det så?

Tävla upp oss till klass3 i HtM

Lära in nya konster, så att vi kan börja forma vårat nya program

Ta hjälp av en koreograf för att förbättra det programmet vi har idag!

Sen har vi lite flera planer, som ni får vänta på :p

Tävla U-SM

Lydnad:

Ja.. denna lydnaden ja... Vill så mycket, men var finns tiden?

Så vårat mål bli väldigt enkelt i år, som vi ska klara!

Ta första pris i klass1 och tävla tvåan, utan krav på pris.

Ev tävla U-SM

Agility:

Även här är det tiden som fattas...

Få säkra kontaktfällt

Gå minst en helgkurs

Tävla officiellt två gånger

Tävla U-SM

Övrigt med Grizzly:

Ta tag i spårandet ordentligt när snön försvinner!

Träna assistanshundsbeteenden

Få henne att lyssna ännu bättre i vardagen

Bara ha roligt :)


De är målen för Mig och Grizzlan. Imorn kommer de övriga målen, den som väntar på något gott...

 


Kommentarer
Postat av: Pia

Bra mål Hanna! ...och vilken superfin bild på dig och Grizzly! Kram <3

2011-01-04 @ 22:50:52
Postat av: Erika

Bra mål :)

Jag hänger gärna med till Danmark så fort vi blivit klara med pappersexercisen ;)

Kram!

2011-01-04 @ 23:02:57
Postat av: Malin & Java

Härligt! :D

Förkortningen på freestylechampionatet är SE(free)CH! ;) Jag hoppas verkligen att du uppnår alla dina mål, det är du värd! <3

2011-01-05 @ 09:51:21
URL: http://www.mystars.webb.se
Postat av: Maja

Hejdär!

Det var ett tag sen!

Kom på att jag skulle titta in på din blogg å så hittade jag en länk till denna :).

Vad intressant det är att läsa om hur det går för dig å hunden! Det är inspererande faktiskt! :). Men inte så lätt att träna med en bulldog ;), får bli andra raser för mig i framtiden också :).

Ha det bra!

2011-02-03 @ 19:07:24
URL: http://detbarablir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0